Maco, nisam ja to tebi rekao …

Kasno popodne. Udobno se namestio pored kompa. Konačno je mogao da obidje neke sajtove, da vidi šta ima novo.

Posle par klikova, nešto ga je privuklo. Pročitao je u letu, a zatim se vratio i počeo detaljno da čita. Tema je bila zanimljiva, intrigantna. Gutao je slova, a onda je krenuo naglas da čita :” Pa šta ti misliš, da se ceo svet vrti oko tebe? Hoćeš da me menjaš, znaš kada ću da se promenim, nikada. Pa šta ako samo pereš, kuvaš, spremaš. Pa šta ako pereš moje usrane gaće? Ko da ti nemaš usrane gaće? Pa mašina pere i tvoje i moje gaće. Ne pereš ih ti.

Pitam se, a da li žene imaju usrane gaće? Do sada ne videh ni jedne takve?

I podigni tu šerpu se šporeta, vidiš da je zagoreo ručak. Smrdi na sve strane. Ti ćeš meni …”

Ništa nije ukazivalo na još jednu običnu svadju izmedju dva pola, ali …
Iz kuhinje se začu oštar ženski glas : “Uzmi kantu za djubre i izbaci ga napolje, zatim praher i tepih u ruke pa na trešenje. Ti ćeš meni tako da se obraćaš.”

Maco, nisam ja to tebi rekao … to sam ja naglas čitao sa nekog sajta pa ti se samo učinilo. Maco, pa gde bih ja …

Posle pogleda svoje mace samo je rekao “Dobro, evo idem.”

Slažem se sa gore navedenim pravilima, moj komentar je :

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.