Windows 10-Nepoznata greška: Pomoć za instalaciju

Ostao je samo još neki dan da se preuzme Windows 10. Kod mene je stalno prilikom instalacije kompjuter prijavljivao nepoznata greška 80004005-20004.
Pokušavao sam da nadjem rešenje po netu, ali bilo je mnogo konfuzmih i loših rešenja. Tada sam odlučio da probam sa CCleanerom o kome sam već pisao.
Otvorio sam program i kliknuo na ikonu gde piše Registrator pa na Pronadji probleme. Kada je program pronašao probleme kliknuo sam na Reši probleme, ali kada me je pitao da li želim da napravim rezervnu kopiju registratora ja sam kliknuo na Ne i na Reši probleme. Posle toga sam ponovo pokušao da preuzmem Windows 10 i uspelo je.   🙂
ccleanergreska
Možda nekom ovo pomogne da reši svoj problem. 🙂 😉

Slažem se sa gore navedenim pravilima, moj komentar je :

